Vijfde en zesde stage week

18 oktober 2018 - Hamrun, Malta

Vandaag eindelijk de dag, mijn ouders komen langs. Ik heb eerst overdag met Nina boodschappen gedaan en zijn daarna naar Sint Juliens gegaan naar de bioscoop. We gingen naar de film Mama Mia deel 2 en we hadden de hele zaal voor ons alleen dus we konden met de bekende liedjes kei hard mee zingen. Rond een uur of half 10 s’ avonds ben ik met de Taxi naar Sliema gegaan want daar waren mijn ouders aan het wachten. We hebben veel bij gekletst op een terras. De dag erna was het niet zo’n mooi weer. Pap en mam kwamen bij ons in het appartement kijken waar we verbleven. Het begon daarna kei hard te regenen waardoor we deze middag lekker zijn weze shoppen in het winkelcentrum. Laat in de middag was het weer mooi weer en hebben we s’ avonds lekker uitgegeten. Woensdag hebben we een Hopp on Hopp off tour gedaan en hebben veel mooie plaatsjes bezocht zoals Marsaxlokk en Blue Grotto, in de avond hebben we weer lekker uitgegeten en daarna vroeg naar bed want donderdag gingen we naar Valletta. In Valletta hebben we donderdag een beetje rondgestruind en hier en daar nog wat winkeltjes bezocht en  hebben we daar in de avond ook uitgegeten. Daarna ben ik naar huis gegaan. Vrijdag hebben we even lekker een middagje gezwommen bij het hotel waar pap en mam verbleven en s’ avonds even lekker Mac Donalds gegeten. Zaterdag ben ik thuis gebleven en ben ik met Nina en June in de avond gaan eten in Sliema. De zondag ben ik met pap en mam een dagje naar Sint Juliens gegaan en zijn vanaf daar gaan rondstruinen en liepen we richting Sliema, in Sliema hebben we uit gegeten. Daarna hebben we nog lekker genoten van het laatste avondje. De maandag zijn we nog lekker in Sliema geweest en rond een uur of 5 kon ik weer afscheid nemen van pap en mam, jammer!! Tot over 2 maandjes. De dinsdag was het weer een normale stage dag en heb ik zoals woensdag en donderdag niet veel hetzelfde gedaan dan met de kinderen spelen, poetsen, luiers verschonen etc. De donderdag ben ik in de avond met de meiden en meiden die we hebben ontmoet uit gegaan in Pace Ville. Wat een super leuke avond heb ik gehad! Rest van het weekend heb ik niet zoveel gedaan.

1. Floor:
    21 oktober 2018
    Heerlijk om een paar dagen samen met pap en mam te zijn geweest 👍
    Elke keer erg leuk om te lezen wat je allemaal mee maakt.
    Liefs Floor