Afgelopen weken.

22 november 2018

Ik heb een tijdje niks meer geschreven aangezien er niet heel veel meer gebeurd op stage dan andere stagedagen. Iedere dag gebeurd er precies hetzelfde. Wat ik wel nog op stage heb gedaan is dat ik samen met Yoni een kerstactiviteit moest maken. We hadden samen eerst kerstboompjes uitgeknipt die de kinderen vervolgens mochten mochten kleuren. Het eindresultaat zie je onderaan tussen de foto’s. Verder zijn we veel met z’n allen uit geweest samen met de mensen die we hier hebben leren kennen, afscheid genomen van vrienden die we hebben leren kennen hier, we zijn nog met z’n vieren naar St. Peters Pool en Marsaxlokk geweest. Dit was ook heerlijk. Verder nog een aantal keren weze uiteten in Sliema en Valletta en dus eigenlijk vooral genieten hier in Malta. We hebben ook nog veel op de planning staan want vanaf morgen gaat onze laatste maand in. Zaterdag gaan we ziplinen over cliffs, echt spannend! We gaan nog naar de dierentuin om met baby tijgers te knuffelen, we willen nog naar Popeye Village, naar Mdina en naar de Dingli Cliffs. Ook gaan we vooral nog veel genieten van onze laatste 4 weken hier, door nog veel te terrassen en te uit eten.

De 3 maanden die ik heb gehad hier waren zeer zeker top!!!!

1. Floor:
    30 november 2018
    Wow nog maar een paar weken en dan zit het er alweer op.
    Mooi om te zien wat je doet en vooral dat je geniet en plezier hebt.
    Veel liefs en tot snel
  2. Huub en Ien:
    13 december 2018
    Nog 10 dagen Anna en dan ben je weer thuis! Ik hoorde dat je stage heel goed is beoordeeld, dat is heel mooi. Geniet nog van de laatste dagen in Malta! Groetjes en ik hoop je rond de kerst weer een keer te spreken en te zien.